W temacie
  • Różne typy podróżujących osóbRóżne typy podróżujących osób
    Chociaż najczęściej myśląc o typowych turystach wyobrażamy sobie czteroosobową rodzinę, gdzie ojciec jest biznesmenem, jego żona kosmetyczką, zaś nastoletnie dzieci to oczywiście syn i córka, to okazuje się, iż nierzadko …
  • Rozwój turystyki w PolsceRozwój turystyki w Polsce
    Turystyka jest ważną dziedziną gospodarki w większości krajów. Przynosi ona możliwość uzyskania dochodów od ludzi, którzy przyjeżdżają z innych krajów. Z tego powodu coraz większa liczba krajów stawia na rozwój …
  • Żeby było taniejŻeby było taniej
    Wiadomo, że pieniądze nie leżą na drodze, nie rosną na drzewach. Żeby je mieć, musimy odpowiednio pracować i na nie zapracować. Niestety jednak ostatnimi czasy wiele osób zauważyło znaczny spadek …
Strony
Maj 2018
P W Ś C P S N
« Sty    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Foscarini esa grande. Podczas przyjęcia, wystawionego przez mojego bliskiego znajomego, zajmującego się architekturą wnętrz, padło hasło; foscarini esa grande. Zaczęłam zastanawiać się co ten termin oznacza i czy powinnam wiedzieć, czy może do normalnego stanu rzeczy należy niewiedza w zakresie obcojęzycznego terminu, który swoją drogą brzmiał mi z włoska. Rozpoczęłam poszukiwania i szybko odkryłam, że w wyszukiwarce google pod tym terminem pojawiły się przepiękne, stylowe i szykowne lampy. Cóż za forma, cóż za styl. Poczułam nieodpartą potrzebę posiadania takiej lampy. Długo nie myśląc weszłam jeszcze raz na stronę wcześniej przeglądaną i rozpoczęłam procedurę zakupu krok po kroku. W międzyczasie zaiskrzył we mnie jeszcze jeden pomysł. A mianowicie: może mój znajomy architekt, zastosował tak dziś powszechną formę reklamy, która nosi nazwę marketingu szeptanego? To miałoby sens. Wspomniał intrygującą nazwę, która niewiele mówi laikowi, zainteresował i wzbudził ciekawość… To mi pachnie na taki właśnie chwyt.

Leave a Reply